You've got a heart as load as lions.

Javisst blev det stranden igår. Åkte dit med Rodopho och hans kompis Ale. Denna stranden var bättre än den vi var på i helgen! Men under semestertider och helgerna är denna stranden gaaanska så full. Det var den inte igår för ja, alla jobbar ju och är i skolan :P Den andra stranden vi var på i söndags är lite mer vid sidan av. Den är mindre och lite mer gömd. Vattnet här är så mycket varmare än i Sverige, kanske för att det mer el mindre är varmt året om här:P Men vågorna är högre, surfare älskar att komma till Baja California för att surfa och nu förstår jag varför :P
 
Igår kväll var det meningen att Leyro skulle träna igen, men Lilly mådde inte så bra så hon blev hemma. Jag och Leyro bestämde oss för att åka och handla lite då deras kylskåp ekade tomt. Lilly brukar annars göra det, men eftersom hon var ur funktion fick vi bli räddare i nöden:P Jag kan ju säga så mycket som att det var en ganska rolig syn med oss två där inne i matbutiken. Jag själv som inte vet vad hälften av sakerna ens är och Leyro som typ aldrig åker och handlar och ungefär var lika förvirrad som jag:P Men vi lyckades ganska bra till slut :)
 
För er som kanske har läst eller hört på nyheterna om en ganska så kraftig jordbävning här i Mexico kan jag meddela att vi inte alls har påverkats av den. Tack och lov. Men den hände i samma delstat som jag befinner mig i. Bara det att jag befinner mig i norr och jordbävningen ägde rum i söder. Distanserna här är ju enorma så halvön Baja California är nästa lika långt som hela Sverige dock inte lika brett. Så det hände gaaanska långt bort härifrån :)
 
 
♦ Joey
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0