Two worlds become one.

Klockan är just nu 12 mitt på dagen och jag vet inte om jag är trott eller pigg.. Jag gick och la mig igår när det var morgon i Sverige så har väl sovit sådär:P Leyro är på jobbet och Rodolpho på skolan. Han tyckte ju att han kunde få fira att jag kommit hit med att stanna hemma:P Det tyckte inte Lilly :P Det är nog rätt stort for honom att jag är här. Han hade tydligen berättat for alla på sin skola att hans Auntie från Svergie skulle komma haha! :P
 
For tillfället är Lilly iväg på några ärenden. Om jag har fattat det rätt kommer Leyro hem på lunch snart. Så gör dom tydligen här. Själv har jag precis duschat, vilket inte var så lätt. Jag fattade nada av duschen och duschade halva tiden i iskallt vatten:P Fast det skadar väl inte att duscha kallt, det är ju trots allt typ 28 grader ute :P Det ni! :P
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0