Some stories don't have a clear beginning, middle, and end.

Helgen har passerat och jag har njutit av den mexikanska kulturen :) Jag är sjukt glad att jag har Leyro här som tillsammans med hennes familj och vänner gör allt for att visa mig deras värld. Jag behöver inte oroa mig över att jag ska bli lurad av någon skum försäljare eller liknande :)
 
I fredags efter Leyro slutat jobba åkte vi direkt till hennes Rollerderby träning för ett litet tag sedan åkte vi snabbt hem för att fixa till oss. Sedan bar det iväg in till Downtown Ensenada. Där mötte vi upp Ulises och deras kompisar, alla lika trevliga. Kände mig lite som en minikändis med alla som drog och slet i mig :P Vi gick lite från bar till bar och kollade in läget och sedan drog vi vidare till Leyros favvobar Abel´s. Leyro känner bandet så hon hade beställt några låtar som spelades bara för mig:P haha! Jag försökte mig även på att dansa som en mexikanare, kan väl säga att jag behöver lite träning:P
 
I lördags hade Rodolpho en tid hos tandläkaren så medans han var där visade Leyro och Ulises mig ännu en del av Ensenada :) Vi hamnade sedan alla i hamnen där vi gick i dom små affärerna och njöt av att gå längs vattnet. Fick se massa sälar, se den berömda fiskmarknaden och dricka cocosmjölk för att bara nämna något:) Väl tillbaka i huset blev det tillfixning och sedan åkte vi mot Abels för att avnjuta ytterliggare en kväll där.
 
Söndagen var en typisk söndag:) Vi åkte till stranden och jag fick bada för första gången i Stilla Havet :) Trots att det var litet molnligt ute så var det ändå härligt! Efter några timmar åkte vi hem, duschade och begav oss till biografen för lite bio. Såg Ted som jag förövrigt kan tipsa alla att se när den väl kommer till Sverige :) Ett bra avslut på en sjukt bra helg!
 
Baja Californias kändaste Cantina.
The streets of Ensenada
Nere vid hamnen
Sälarna:)
The black market. Jag hatar fisklukt, men Leyro sa att det var ett måste :P
 Coconut!
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0