I want you to know how things can feel.

Det känns som att jag varit i Mexico med Leyro i typ en månad. Alla jag träffar vet redan så mycket om mig och jag vet redan så mycket om dom så det är som om jag redan vet vem dom är. Igår besökte vi en nära vän till Leyros familj. Mamman i familjen kunde inte ett ord engelska men förmedlade via Leyro att jag alltid var välkommen i hennes hem :) Jag, Lilly, Rodolpho och Leyro åkte sedan och käkade RIKTIG tacos. Leyro har sagt hela tiden att jag inte har ätit tacos förän jag ätit det i Mexico:P Så Check på det! :)
 
Efter vi käkat lämnade vi av Lilly och Rodolpho och åkte och hämtade upp Ulises, Leyros pojkvän. Han var eld och lågor och ville visa mig hela Ensanada helst samma kväll. Men vi åkte in till Ensenada Downtown till alla barer och gick in på ett ställe. Ulises köpte ett "drick så mycket du vill mellan 20 och 23" till mig för 50 pesos typ 25 kronor.. Sviiindyrt eller hur:P Blev några öl och fick bekanta mig lite med Ulises. Men det känns i kroppen att
man precis kommit hit:) Trött och lite hängig. :P
 
Idag vaknade jag upp till ett tomt hus då alla var ute på äventyr. Men efter ett tag kom Ulises för att göra mig sällskap och efter ett tag kom även Leyro. Nu är båda tillbaka på jobbet och jag umgås med Lilly och Rodolpho. Senare ska jag följa med Leyro till hennes träning. Sen får vi se var kvällen för oss. Känns sjukt skönt att bara vara. Jag njuter av att kunna ta dagen som den kommer och inga måsten :)
 
\
Tacoställe
 
Leyro and Ulises
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0