Trying to hold but there is nothing to grab, so I let go.

Fredagen är nu här vilket innebär en heeel helg som jag kan umgås med Leyro utan att hon behöver åka till jobb och så :) Hela veckan har varit ganska lugn faktiskt. Jag har varit en del på stranden men jag är faktiskt duktig mot min ljusa hy och tar allt lite pö om pö. Och ändå fick jag hoppa över stranden i onsdags då jag började gå mot kräftrödshållet:P I onsdags hade vi lite skönhetssalong här hemma då en kompis till Lilly och Leyro kom över. Hon klippte och färgade hår och satt ögonfransförlängning på mig och Leyro:P haha! Något jag aldrig annars ens skulle ha en tanke på att göra. Men hon hade sakerna och då kunde jag ju lika gärna göra något. Ca 25 kr kostade det mig. Så det sved i plånboken ;)
 
I tisdags bestämmde vi oss för att vi behövde ta en städning då det började bli lite skitigt här. Alla delade upp sig så det skulle gå lite snabbare. Leyro kollade frågade på mig när jag frågade var damsugaren fanns. Här sa hon och höll upp en sopborste... haha. Ja alla sätt är bra förutom dom dåliga:P Rent blev det iallafall till sist. Vi städade till och med till Lana, Leyros hund :)
 
Igår fick vi åka till läkaren med lilla Leyro. Hon börjar bli sjuk stackaren.. Vi har kommit fram till att hon blir sjuk så fort jag måste åka hem:P När jag skulle åka hem från USA fick hon njursten min sista helg i staterna och nu börjar hon bli krasslig igen! Jag sa till henne iallafall att hon skulle sluta vara sjuk då jag fått ett nytt flyg hem. Yes that's right. Stannar här lite till. Skulle ju egentligen hem på måndag men får bli två veckor till :) Så nu kan Leyro bli frisk igen :P
 
Jag vet inte hur planerna ser ut inför helgen. Leyro och Ulises har som vanligt varsin plan. Nu är det fredag och om vi ska göra allt som dom båda har planerat behöver vi ett till dygn. Så vi får väl se hur dom lägger upp det.:P Det brukar utspela sig med att dom båda säger "Joey you have to decide, you are the queen!". Så på det viset tvingar dom mig att välja och jag har inget emot att vara drottning:P
 
Hoppas alla nu har får en jättebra helg hemma i Sverige. Och framför allt ett STOOOOORT grattis till min kära Mormor som fyller år imorgon!! Jag hoppas du får en jättebra dag! Du ochTorsten får krama om varandra från mig :)
 
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0