There is a crack in everything, that's how the light gets in.

Jag får väl börja med att be om ursäkt för min URUSLA uppdatering den senaste veckan. Jag har faktiskt inte gjort överdrivet mycket som gjort att min tid varit knappt. Tror mest bara att jag prioriterat annat än bloggen. Dessutom tar det evigheter att lägga upp bilder. Och jag gillar helst inte att uppdatera utan bilder. Bilder gör det lite roligare för mina läsare :) Jag lovar dock att uppdatera om framförallt förra helgen till er med bilder och lite sånt imorgon! Nu är klockan rätt sent och jag tänkte sova. Eller okej jag ljög. Tänkte titta på en film innan jag sover. :P Men kolla in bloggen under helgen så kommer det vara lite bilder och en hel del text:) 
 
Sov gott, eller god morgon Sverige:)
 
♦ Joey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0