The good life is one inspired by love and guided by knowledge.

Det är fredag. Fredag betyder helg! Jag spenderade mestadels av dagen med att vänta på att Lilly hos läkaren. En process som tod mycket längre tid än vi trott:P Så vi kom försent till att hämta upp Leyro för sin lunch och sedan för att hämta upp Rodolfo från skolan. Han hade med sig fyra kompisar som han skulle leka med hemma hos dom. Alla fyra satt med stora ögon i baksätet och frågade häpet är du verkligen från Sverige:P Så söta var dom alla fyra haha :) Dom bad mig sedan att säga något på svenska och det gjorde jag såklart. Den minsta av dom blev så förvånad att jag trodde att hans ögon skulle ploppa ur :P 
 
Nu sitter jag vid köksbordet och väntar på att alla ska bli klara för lite utgång. Lilly och Leyro är såklart dom vi väntar på:P Bara jag och killarna som är klara:P Imponerande att jag faktiskt är en av dom som sitter redo:P Ha en trevlig helg alla :) För det ska jag ha! :D 
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0