That's our life, there's no end in sight.

Som ni vet så går tiden alltid fort när man har roligt så den helgen har försvunnit snabbare än jag hunnit blinka:P I fredags var det en massa fixande inför Leyros match på lördagen så jag satt mitt inne i ett kaos med Ulises då alla rullskridskor skulle rengöras, dräkter skulle bli färdiga och skydd skulle bli lagade:P När klockan blev runt nio på kvällen bestämde vi oss för att hålla det simpelt så vi gick ut och käkade och sedan gick lite längs first street innan vi åkte hem för att sova.
 
Förberedelserna fortsatte på lördagen innan vi skulle bege oss. Planen var att vi skulle åka vid 13. Haha.. Vi kom iväg 15:P Väl i Tijuana åkte vi till Leyros syster och lämnade av lite saker innan vi alla åkte till matchen. Tjejerna gjorde riktigt bra ifrån sig. Tyvärr hade Tijuana en väldig fördel att vara på hemmaplan då all personal hejade på dom. Till och med domarna.. Så det fuskades med poängen och allting var emot Ensenada. Men dom var duktiga och hur glada som helst även fast dom förlorade. Efter matchen åkte vi hem till Leyros syster där det var en del släkt som väntade för familjemiddag. Middagen stod inte på bordet förrän vid ett på natten men vad gör det:P Trevligt var det iallafall :)
 
På söndagen åkte vi först till en marknad i Tijuana innan vi åkte vidare. Vägen till Tijuana är helt underbar längs kusten! Blev ett stopp först i Rosarito för att kolla läget, därefter strosade vi runt i Puerto Nuevo, ¨åkte vidare för att se stället där dom spelade in bla Titanic och sedan besökte vi en underbar utkiksplats där man kunde se den mest finaste utsikten! Sent på kvällen rullade vi in i Ensenada. Trötta men glada efter en bra helg! :)  
Rodolfo och Sophia! Leyros syskons små barn :)
 
 Båda lagen efter matchen :)
 
Jag hittade en sombrero i Puerto Nuevo:P Dom försökte att sälja den till mig:P Ni anar inte hur många olika förslag jag fick om hur jag skulle få med den:P
 
Vid utkiksplatsen!
 
:)
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0