Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted.

Nästan hela denna veckan har gått. Det har inte hänt så mycket nu under veckan. jag har mest spenderat så mycket tid som möjligt med Leyro och bara tagit det lugnt. Blivit lite kvalitetstid på stranden för min del också! Ganska så skönt att det både i tisdags och onsdags varit 30 grader ute och det är i mitten av Oktober:) Idag har det varit lite svalare och ligger bara på runt 23, 25 grader:P
 
Men jag tänkte backa bandet till förra helgen! I fredags hade vi en girls night out på Abels. Det var Leyro, Leyros syster Lilly och tre av deras kompisar. Riktigt kul kväll precis som en tjejkväll ska vara! Efter alla besök på Abels lyckades dessutom bandets sångare i mitten av en låt skrika "Hello Sweden, how are you tonight" när vi kom dit. haha! 
 
I lördags fyllde Leyros gudbarn Ale 15 år och här är det ungefär som att fylla 16 i USA. En ganska så stor sak med andra ord. Vi skulle därför ut och leta present innan allt firande skulle börja. Men med två systrar som är långsamare än långsamast tar det tid:P Och när vi väl var hemma och skulle alla göra sig i ordning. Dom sa heeela tiden att dom hade tid på sig men kvart i 6 fick jag bokstavligen putta ut alla ur dörren för att inte komma försent. :P Allt firande började med en gudstjänst i deras kyrka. Jag behövde inte följa med dit men jag tyckte det skulle vara en upplevelse. Jag förstod inte ett ord av gudstjänsten men det spelade inte så stor roll. Själva grejen är annorlunda och rolig att ha upplevt. :) Efter åkte vi hem till Ale för lite fika och jag fick träffa lite av Leyros släkt som alla var väldigt trevliga :) Efter åkte jag och Leyro själva till Abels för att kolla läget och när dom stängde gjorde vi det som vi så många andra gånger gjort efter fester i USA. Vi satt utanför huset och pratade om allt mellan himmel och jord. Och helt plötsligt var det halv sex på morgonen så vi fick dra oss in för att sova:P 
 
Söndagen var rätt lugn. Vi åkte på eftermiddagen in till stan för att gå lite runder, vi käkade och bara myste :) Senare på kvällen blev det skräckfilm på bio:P Vet inte varför jag envisas med att gå på en skräckis. Jag ville bara ta mitt pick och pack och gå ut ur bian under filmen:P Men det är väl så det ska vara :) 
 
Girls night out. 
 
Kyrkan
 
Ale och Rodolfo:) Rodolfo har precis dansat en dans som han uppträtt på skolan:P
 
Puss puss :P
 
Gatorna av Ensenada
 
Ensenada by night
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0