It's not suppose to be easy, it is just suppose to be worth it.

Efter att Lilly och Leyro äntligen blivit klara i fredags åkte vi alla till Los Amigos i Downtown Ensenada. Där mötte vi senare upp lite fler folk. Snacka om att alla var på sitt bästa humör. Efter någon timme på Los Amigos åkte vi till Abels. Dans, musik och skratt tills det gjorde ont i magen heeeela kvällen lång :) Riktig lyckad kväll!! Leyros umgänge är alla underbara! :)
 
Lördagen var en blanding av en slappedag med tandläkarebesök, handling och lite av varje. På kvällen kom Tusa för att fixa till mig och Leyro inför min sista kväll ute i Ensenada. Vi mötte senare upp Dina och Ulises. Lite trötta från dagen innan men trötthet fick inte förstöra min kväll :) Vi började på Minibar där det var fullt med folk och bra stämning. Runt tolv på kvällen åkte vi till Abels. Jag kunde ju inte åka från Ensenada utan att säga hej då till allt folk där som jag lärt känna under den senaste månaden :) 
 
Det var meningen att vi skulle åka tidigt på söndag förmiddag mot Tijuana men ja vi är ju i Mexico så såklart blev det inte så:P Vi bestämde väl någonstans efter två timmars försening att ta det lugnt och låta allting ta den tiden som behövdes:P Runt fyra rullade väl bilen i rätt riktning:) Då hade vi släppt av både Ulises och Rodolfo. Väl i Tijuana åkte vi till ett utomhusköpcentrum för att strosa runder lite. Slutade med att vi hamnade på biosalongen för att se Paranormal Activity 4:P Lite skräckis sådär på en söndag :) Inte alls fel :) Väl hemma hos Leyros syster blev  det till att umgås lite innan vi kanske lite för sent gick och la oss. 
 
Tusa, Lilly, Jag, Ulises, Leyro, Dina och Efra :)
 
Fina systrar :)
 
Jag lyckades haffa åt mig två rosor :)
 
Sleepower i Tijuana :)
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0