Don't cry because it's over, smile cause it happened.

I morse åkte jag och Leyros två systrar och såklart lilla Sofi mot San Diego! Det tog ganska lång tid för oss att passera gränsen men tydligen gick det snabbare än vad det brukar:P Vi hamnade inte i en extra kontroll som Leyro trodde eftersom jag hade massa väskor så det var ju tur! Hela dagen har vi varit i en massa affärer och shoppat. Jag har väl inte handlat överdrivet mycket eftersom jag inte vet hur mycket mer jag kan ta i mina väskor. 
 
Just nu sitter jag iallafall på ett hotell rätt nära flygplatsen. Jag har precis tagit en dusch. Och såklart hade jag inte tänkt på det faktum att ta med lite schampo och balsam till hotellet utan lämnade allt hos Leyro. Så nu har jag fått duscha med hotellet schampo som luktar körsbär vilket jag hatar. Så nu sitter jag här och doftar körsbär och är inte alls på humör. För en timme sedan sa jag hej då till Leyro. Så jag är ganska tom för tillfället. Ibland hatar jag att världen är så stor. Jag har haft en UNDERBAR månad i Mexico. Jag har så många att tacka för det. Familj och vänner till Leyro och såklart Leyro själv. Det har känts som att jag varit en del av familjen hela tiden. jag hoppas jag får tillfälle inom en snar framtid att få Leyro att känna sig som hemma i Sverige. 
 
Nu ska jag snart sova. Eller försöka trots att jag inte alls känner för det. Men har ett dygns resande framför mig nu innan jag står på svensk mark igen. Så jag lär behöva det. 
 
I love you my grapy! ps. man kanske skulle skaffa sig glasögon HAHA:P
 
♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0