Don´t you worry about a thing, cause every little thing is gonna be alright.

Varför lyckas jag alltid med det otroliga...?! I förra veckan var jag och hämtade Leyro från jobb och när vi var påväg därifrån lyckades jag köra över en sten... Idag lämnade vi in bilen på lagning och felet är lite större än dom trodde... Nu måste dom ha två dagar på sig att fixa bilen.. Jag tror dock inte det bara var mitt överkörande av stenen som gjorde allt för vägarna här är rätt dåliga och folk kör som idioter. Men det var väl typ droppen på stackars bilen. Vilket fall som helst så måste vi ställa in våran dagstripp till San Diego på fredag... Buhuu... Jag som hade sett fram emot det. Men men. Nu löser sig gör det alltid. På ett eller annat sett ska vi till San Diego innan jag åker hem. Men hela situationen är bara inte den bästa tycker jag. Nu håller jag bara tummarna för att reperationen av bilen är lika billig som allting annat här:P Håll tummarna för oss ni med! :P
 
På tal om något helt annat så hade jag lite svårt att sova i natt. När jag hade tittat på klockan för 511e gången och klockan hunnit bli två på natten började jag bli riktigt frusterad. Men när jag låg där och rensade mitt huvud på alla tankar och bokstavlingen tänkte på INGENTING började det bubbla innan om. Jag bara var tvungen att skratta..Ett litet skratt ledde till gapskratt, så där låg jag. Mitt i natten och skrattade så att tårarna nästan sprutade, för absolut ingenting. Leyro vaknade upp och undrade vad sjutton jag höll på med. Men ganska så snart började även hon skratta.. Vilket gjorde allting bara värre. Ja kanske är det något med den mexikanska luften som gör att jag håller på att bli lite galen:P jag bara tackar gudarna över att jag faktiskt ligger uppe på nätterna och gapskrattar och inte ligger där och gråter:) 
 
♦ Joey
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0