You can turn off the sun but I will still shine.

Tittade igenom lite gamla bilder och video innan. Jag saknar när hela gänget umgicks tillsammans. Men när jag tittar på alla bilder som jag tagit under min tid här känner jag mig lycklig. Vad jag har varit med om mycket. Och med bra folk vid min sida. Går inte en stund utan att man inte har skrattat. Jag inser mer och mer att det inte spelar någon roll vart i världen vi sen kommer befinna oss. Eller om vi ens kommer ses igen. Jag är innerligt glad att jag fick ha min "familj" till låns ett tag. "The best thing in life are the people we love, the places we've been and the memories we've made along the way."  :)

Här nedan hittar ni två videosar som togs i somras på Beerworks. Dom där mexikanarna är lite smått crazy, dom kan inte hjälpa det:P  





♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0