I've seen this room and I've walked this floor.

Öppnade min värdfamiljs laptop innan för att googla en bok till ungarna och sidan som kom upp var då deras account hos Cultural Care Au Pair. Framför mig hade jag 3 olika bilder på Au Pairer som stirrade på mig. Kändes sådär lagom underligt. Tänk att jag en gång också poppade upp på deras account för typ ett och ett halvt år sedan. Kan inte fatta att någon annan ska trösta mina ungar. Skälla på dom när dom är olydiga och bo nere i MIN lägenhet.. Konstig tanke som jag måste böprja vänja mig med så smått.

Idag början dessutom lillen på fotboll. Hon har haft matcher innan men nu ska hon varje fredag också träna fotboll. Och snacka om att hon är exited! :) Och framför allt, hon slapp vila middag vilket gör att hon känner sig extra stor:P Men men, nu har jag precis slutat jobba för dagen och för veckan. Planer inför ikväll är ju fortfarande oklara. Som vanligt:P Så vi får väl se vad kvällen och helgen har att erbjuda :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0