I set fire to the rain.

Dagens nyhet här i trakterna är om en kille som försökte köra över en tjej, blev jagad av poliser från Boston hela vägen till Rockland som är grannstaden till mig. Där krockade han till sist med en polisbil och betämde sig för att försöka springa därifrån. Men då sköt poliserna honom så att han dog.. Ganska så sjukt att det hänt så nära. För ett område där det inte händer allt för mycket har många pratat om det. Men man kan väl säga att det alltid kan vara värre. Fler människor kunde ju blivit skadade eller ännu värre.

Annars så regnar och regnar det.. Jag börjar svära litegrann jämtemot min mössa och halsduk som ligger så fint på bordet.. Varför skulle jag uppmana hösten att komma?? :P Men en fågel har viskat i mitt öra att vädret kommer vända fram emot helgen, jippyyy! :)

Nu under kvällen var det tid för att fira Jonnys födelsedag! Vi åkte hem till honom där det bjöds på pizza och det blev brownies för hela slanten. Sedan blev det lite lekar. Och därefter bara satt vi och snackade innan det blev dax för att åka hemåt. Bra kväll om du frågar mig :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0