Look up, look hard, you will see the stars and they will shine for you.

Det är Laborday weekend här i USA och det betyder långhelg! :) Njuter av ledigheten så tänkte bara hoppa in lite snabbt här för att ge er en uppdatering. Mest för att visa att jag lever:P hehe.

I fredags blev det långbad i Jacuzzin igen :) Jag MÅSTE ha en när jag blir rik, haha:P I går passade vi på att åka till stranden en sväng. Gav upp efter bara någon timme då vi inte hade någon insektsspray och flugorna bet nästan ihjäl oss:P Dessutom var det inte alls varmt i vattnet:P Då Anna är på egna upptåg denna helgen, Leyro jobbade och killarna vägrade åka till Boston tog jag saken i egna händer och körde till Arlington där Gil var snäll nog att hämta upp mig så att jag inte skulle behöva köra i Boston. Vi hamnade sedan på nattklubben Liqour Store där vi mötte upp Kim som skulle fira sin födelsedag :) Det blev en hel del dansande och dessutom hade dom en tjur man kunde rida på som också gav oss ganska mycket underhållning:P

Idag gjorde vi ett nytt försök på stranden, denna gången med insektsspray:) Gick mycket bättre och det var varmare i luften idag också :) Däremot var det fortfarande svinkallt i  vattnet:P Men det hindrade inte mig för att gå i vattnet:P hehe men när min kropp började domna bort fick jag ge upp:P

Nu väntar jag på att Leyro ska komma ut i duschen sedan ska vi väl käka något innan vi ska hitta något att göra för kvällen :) På återhörande :)


Kim i mitten firade sin 21 årsdag och såklart firades det friskt!


Mr Tjur.


Gil påväg av från tjuren :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0