Seeing is deceiving, dreaming is believing.

I torsdags när jag kom hem med ungarna från skolan kom våran granne Melanie fram till mig och frågade mig om jag var intressarad över att gå på en hockey match samma kväll. Såklart sa jag ju ja! Hon och hennes familj har nämnligen sässongsbiljetter till alla Bruins hemma matcher och eftersom ingen kunde gå tänkte hon på mig:) Jag hade gett upp hoppet över att ens få se Bruins spela live, men ibland har man tur :) När Melanie sedan kom över med biljetterna sa hon att biljetterna var jättebra och var precis på kortsidan, bakom Bruins målvakt Tim Thomass mål.

När vi sedan väl kom till TD Garden och skulle hitta våra platser höll vi på att tappa hakan. Vi satt oss ner och kunde knappt sluta skratta så komiskt allting var. Där satt vi 3 rader ifrån isen med perfekt utsikt över spelplanen! Och ni vet den där pucken dom spelar med i ishockey? Den kunde man till och med se! haha! Spelarna krashade in i glaset och stämningen var på topp! Kunde inte blivit bättre! Tyvärr förlorade Bruins med 1-2 och ironiskt nog var det två svenskar i från det andra laget som gjorde motståndarnas mål:P

När matchen väl var slut så lyckades vi till och med stötta på några spelare! Vi fick fotas med spelare och till och med få autografer! Kunde inte slutat bättre :) Gooo Bruins! :)




Våra platser var grymma :)


Tim Thomas




Fight! Fight! :P




Johnny Boychuk :)


Autograf! :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0