I've got to let it go and just enjoy the show.

Hade en underbar uppvakning idag till mitt kära brandalarm.. Runt 6 halv 7 bestämde den sej för att gala som en tupp.. Jag flög yrvaken upp ur sängen och drog ner larmet. Jag gick sedan ut till min köksdel för att se så att allt verkligen stod rätt till och upptäckte då att brandalamret utanför min lägenhet också tjöt.. Jag kan säga att jag blev lite rädd och hann tänka att "nu brinner det fanimej".. Men jag konstaterade till sist att det bara var falskt alarm så jag gick tillbaka till min säng, dock lite skakis och med en rätt hög puls:P 

Annars har min dag gått ungefär som min morgon, inte helt som jag velat:P Ungarna kom hem från skolan och hade myror i brallan, dom kunde varken konsentrera sig eller lyssna på deras kära Au Pair hade att säga. Allt tjatande och ingen respons gjorde att vi lyckades komma 10 min försent till fotbollsträningen. Awesome... 

Med om och väldigt mycket men lyckades jag sen ta mig från träningen och åka mot en bankomat för att sätta in lite pengar på mitt konto. Efter att besökt 3 bankatomater och kört i köer som utökade min körtid med ca 20 min körde jag till sist in på parkeringen till Panera Bread där Leyro stod och väntade. Vi satte oss sedan och bokade hotell till våran Florida resa som för övrigt är snart!! Wohoo :) Inte så lätt att veta vart man ska boka sitt hotell när man aldrig varit på ett ställe, men jag tror vi fick till det till sist! :)  

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0