If I can make it here, I can make it anywhere.

Varit i lite butiker idag under dagen. Faktiskt kollat runt på lite resväskor. Jag har ju bara en stor och jag räknar väl med att jag behöver typ 3 för att få hem alla mina saker. Men dom är ju sjukt dyra.. Slutade med att vi tog en runda till Marshalls där jag hittade en resväska som jag bara ville ha!! Och dom var inte så dyra. Men det fanns billigare varianter än den väskan jag blev kär i. Jag hade sådan beslutsångest att jag rullade väskan fram och tillbaka till kassorna 3 gånger innan jag till sist rullade tillbaka den och tog en annan som var 30 dollar billigare! Men åh.. jag vill verkligen ha den andra resväskan.. Dock behöver jag ju antaglien 2 nya. Så jag får helt enkelt sova på saken! :P Hehe:P


En resväska med gatorna i NYC är väl inte helt opassande för mig? :P


Men kom hem med denna väskan istället. En likadan väska som jag redan har, fast i brunt! :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0