Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.

Prova att prata med en amerikanare på telefon som pratar fruktansvärt fort. Blanda det med lite bostondialekt och uppepå allt en massa svåra engelska ord. Då har ni kanske en hum om vad jag spenderade min morgon med att göra:P Min hjärna höll på att få syrebrist av allt tänkande:P Igår när vi beställde flygbiljetter till Florida blev något fel och vi betalade för alldeles för många biljetter. Så jag fick ringa till bolaget vi beställde biljetterna från och försöka fixa allting till rätta. Så efter mycket om och massor av men fick jag rätt på allting och det har nu löst sig! Tack och lov!:) Var svettigt där ett tag! :P

Annars har jag nu precis skickat iväg ett mejl till en tjej som kan tänkas bli min familjs nästa Au Pair.. Jag förstår inte.. Jag minns det som igår när jag för första gången fick mejl från Au Pairen innan mig. Knasigt värre är var det är!

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0