Our greatest glory is not in never falling but in rising everytime we fall.

Jag är verkligen dålig med att uppdatera min lilla blogg under helgerna. Men jag skyller på att jag helt enkelt oftast inte ens tänker på att sätta mig framför datan och skriva något läsbart:P Men det är tur att jag har bra minne och iallafall tänker på min bloggis. "Det här måste jag skriva i bloggen" är en fras som jag faktiskt tänker flera gånger under dagen:P hehe.

Vilket fall som helst, i fredags kom Leyro och Anna hem till mig. Vi gjorde ett spontan besök i Quincy. Hamnade på en ganska trevlig bar med dansgolv och var kvar ett tag. Men fick sedan ett ryck och åkte till Bucks för att möta upp Mike, Dougy och Chris. Lyckades dock komma precis när dom skulle stänga så vi åkte hem till Dougy istället. Där bara tog vi det lugnt. Snackade och framförallt skrattade en HEL del :P

I lördags gick jag upp tidigare än jag brukar en lördagmorgon! Åkte tillsammans med Mike till ett ställe to shoot some guns! :) Ja ni läste rätt. Nu har jag minsann skjutit med en riktig pistol:) Fräckt men svårt att pricka rätt :) Efter någon timmes skjutandes åkte vi till Gillette Stadium där dom har barer och restauranger. Käkade lite lunch och blev sittandes där i fleeera timmar :) haha! Mycket trevligt vill jag säga att det var!

Idag åkte jag Anna och Leyro in en sväng till Boston! Lättare sagt än gjort då tunnelbanan var avstängd vissa delar så det blev buss och grejer som vi fick ta för att ta oss in. Men väl inne i Boston är det samma känsla. I love Boston :) Strosade runder i Cambridge. Hamnade sedan i Boston Common och Public Garden för att se Monumentet dom har för 11 September. Kvällen avslutades med en tripp till Beerworks! Nice slut på en bra dag! :)
Min kamera dog under dagen idag, men fick ta lite bilder iallafall :) Resten får ni se någon annan dag :)


Mina favoriter! :)




Harvard






Pretty Bubbles in the air! :P




♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0