Sometimes it seems like I'm running backwards in a dream.

Efter jag hämtade upp ungarna idag i skolan fastnade min värdmamma i rusningstrafiken så jag fick istället ta tvillingflickan till stallet. Riktigt skönt att komma ut där och lukta på hästarna. Borsta, sadla och bara vara:) Det får mig alltid att samla batterierna. :) Men det kliar lite extra i fingarna att inte själv få rida. Kan jag få hoppa upp och trava iallafall ett varv runt i ridhuset? haha:P

Snacka om att temperaturen har skiftat DRAMATISK nu.. I förrgår var det 30 grader ute. Men idag fick jag sätta på mig jeans och tjocktröja då det bara var 15 grader.. Jag svor först över situationen och det faktum att sommaren håller på att ta slut. Men påvägen till skolan var jag ändå tvungen att veva ner rutan. När det blir lite kallare ute är det nästan som att luften blir renare. Och jag kände att hjärtat stutsade lite extra. Jag gillar mina årstider. :)

Titta in videoklippet från igår när tvillingarna gör av med lite energi när regnet utanför öser ner:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0