Shout it from the rooftops, write it on the skyline.

Slappedag till max idag! Tagit det lugnt med Leyro och Anna. Har blivit Nikos, bio för att se Moneyball med Brad Pitt (hyffsat bra film förresten) och sen lyckades jag åka och köpa den där resväskan jag lämnade kvar i affären igår. Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Så nu har jag tre resväskor och om jag inte behöver en tredje kan jag alltid lämna tillbaka en av dom :)

Igårkväll fick jag ta hand om ungarna när mina värdföräldrar gick ut för en date. Var inte så jättejobbigt precis, bara lillen som var uppe ett tag innan hon också la sig och sova. Sen bestämde jag mig för att hålla mig inne efter jag slutet. Det var redan rätt sent. Däremot ramlade en Leyro in här runt två på natten och bäddade ner sig i min soffa:P

Nu sitter jag med Anna i soffan och tittar på tv. Har huvudvärk så ska nog gå och ta en värktablett och lägga ner datan :P Okej, vara lite social med Anna kanske jag också ska vara :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0