Right me when I'm wrong.

Igår frös jag så mycket så att jag skakade och idag är det varmt igen. Så varmt att man vill gå till stranden:P Vädret är verkligen varierande här under september månad! Jag kan kanske acceptera att det är kallt på kvällarna, men jag tycker att dagarna fortfarande kan vara lagom varma :) Så väderguden, fixa det är du snäller:)

Men nu måste jag ju ändå undra lite sådär extra mycket, vad är det som händer i Göteborg!??? Satt vid datan igår och hade nyheterna på i bakrunden, på ljudlös dessutom, och tittar till lite snabbt på tven och får se att dom visar bilder från Göteborg. Dessutom med rubriken "Terror in Gohtenborg". Höll på att få hjärtsnurp men tackar verkligen för min box som gör att jag kan spola tillbaka och se om allting igen. Världen börjar bli skrämmande. Har den alltid varit det eller är det något som man inser när man växer upp? :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0