Need a second to breath.

Snacka om att jag var förvirrad idag. Efter jag lämnat av ungarna på fotboll så åkte jag hem käkade och insåg när jag fick ett sms av min LCC Tammi, min kontaktperson här i USA, att vi skulle ha ett möte IDAG. Och inte imorgon som jag trodde..  Fick väldigt bråttom där ett tag då jag hade typ 10 min tills själva mötet började:P Men jag antar att jag faktiskt alltid kommit i tid och så innan, så hon kunde förlåta mig:P Själva mötet var ganska deprimerande faktiskt. Mestadels av tiden påpekade Tammi att jag faktiskt snart skulle åka hem. Det var som om någon slog något i huvudet på mig varje gång frasen "but then you wont be here Josefin" kom upp:P Såklart menade hon inget illa, men ändå:P Jag menar hållå! Landade jag inte precis i USA?? :P

Annars så har jag äntligen bokat biljett till FLORIDA!! :D Början på Oktober bär det av! Gid vad jag har längtat efter denna resan :) Och nu blir den äntligen av :) Miami and Orlando here we comeee :D


Har ni sett hur fin Amandas lilla Prinsessa Wilja är :) På sig har hon en baseball klänning, Red Sox såklart. Skickad från Boston :) Jag måste ju se till att hon kläs med stil :P hehe:)

♦ Joey 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0