Look into my eyes and I'll own you.

Kanske är dags för lite uppdatering om vädret? Vi är verkligen inne i sensommaren nu. Jag vill inte kalla det höst än! Solen skiner idag, det är lite vindigt, men det är tillräckligt varmt för att inte behöva använda långbyxor och jacka :) Det gillar ju jag. Det känns nästan som lite vår! :)

Nu ska jag snart bege mig ut för att fixa med lite saker innan ungarna ska hämtas från skolan. Vi ska sedan direkt till stallet och efter att tvillingflickan ridit åker vi mot fotbollen. Full rulle men jag är hellre ute och kör med ungarna hit och dit faktiskt än vara hemma med dom:P hehe! Har dessutom en känsla av att dom kommer gilla med eftersom jag fått order om att ta dom till Wendy's:P haha:P  

Och vad är det jag hör om idol?! Först tar skåningen Robin en plats och igår var det minsann en Fondell som tog en annan plats:P Jag kan tänka mej hur livat det kommer vara nu i Linderöd varje fredag:P hehe. Amanda gör byfolket stolta:) Så skåningar, håll er nu kvar i tävlingen. Jag kommer troligtvis kunna se finalen i Sverige, så kunde ju varit kul om någon av er höll er kvar :) Eller varför inte båda två? :P


Jag och lillen :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0