Life can only be understood backwards, but it must be lived forward .

Happy Labor day allihopa! :) Snacka om att jag och Leyro inte fått allt för mycket gjort idag. Efter vi vaknat kom vi inte längre än till soffan där vi hittade Titanic på tven:P  Tanken var sedan att vi skulle in till Boston en sväng under dagen, men det enda vi fått höra från alla håll och kanter var att det skulle regna.. Jag kommer inte lita på det igen:P hehe! Har inte kommit någon regn alls! Men vilket fall som helst så åkte vi till Braintree Mall istället. Jag inhandlade en mössa och halsduk som jag inte betalade en krona för! Älska presentkort:) hehe! Men det finns inte en chans i världen att jag välkomnar hösten för det! Jag har nämnligen en plan. Förra året gjorde jag samma sak. Och jag kunde gå 2 månader UTAN att ens behöva sätta på mig en jacka. Får hålla tummarna att det stämmer in på detta året med:P

Imorrn är det skola för ungarna och tillbaka till verkligenheten för mig. Ska hoppa in i duschen nu och sätta på mig pyamasen. Såg att det gick en bra film på tv ikväll. För ja, än är inte verkligheten här :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0