If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Är det normalt att en 5 åring vaknar upp efter sin eftermiddagsvila och förklarar för mig hur det fungerar när vatten avdunstar..? Haha hon är verkligen smartare än vad som är bra för henne:P Hon kunde verkligen varit min unge;) haha! Nä men skämt och sidor så är hon verkligen för go ibland. Idag när jag skulle sluta jobba fick min värdpappa lyfta bort henne från mig, medans hon skrek efter mig "Josefin don't leave me". För sött! Dom andra två filurerna har kanske inte varit jättegulliga idag men roliga små ungar. Idag satt dom på en bindel över ögonen på mig och lät mig gissa vad dom stoppade i munnnen på mig.. Jag var rädd kan jag ju säga..:P Bara så ni vet, jordnötsmör och banan är inte gott! :P

Nu på kvällen mötte jag upp Leyro för att fixa med lite Florida planering. Och tydligen är det Mexicos nationaldag så jag fick offra mig att fira den lite med henne:P Blev middag på en riktig mexikansk restaurang. Försöker fortfarande fatta vad som är skillanden mellan tacos, enchiladas och burritos.. haha! Det går inte jättebra:P

Förresten så bara älskar jag Bjorg smyckena. Deras budskap är bara klockrena:) Synd bara att dom är så dyra. Not to self; bli rik! :P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0