Circle of life.

Har Lejonkungen i 3D kommit ut på bio i Sverige? Det har den iallafall här i USA, och dom visar den bara 2 veckor. Så idag begav jag och Anna oss till bian för att titta på den. Och snacka om att den filmen är en klassiker..! Jag växte upp med filmen och den är fortfarande lika klockren nu som då. Man gråter när Simbas pappa där, får rysningar när Simba går upp på klippan och ryter, sjunger med i sångerna och skrattar åt Timon och Pumba:) Det enda okända var väl att filmen var på engelska, men man börjar bli rätt van vid det:P

Rätt roligt ändå att en hel salong fylld med vuxna människor satt och tittade på en Disney film:P Det kan nog bara en film som Lejonkungen lyckas med:) Jag ska minsann tvinga mina barn att titta på denna filmen. Måste ju bara föra den vidare till nästan generation:P



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0