What doesn't kill you makes you stronger.

Jag och mina små underbara flickor har haft en underbar dag inne i Boston! Gått och strosat runder, njutit av det fina vädret och framförallt njutit av Boston! Jag gjorde dock misstaget att ta på mig mej mina vinterskor, bara för att jag ville inviga dom och mina fötter höll på att svettas ihjäl! :P haha! Innan vi åkte hem käkade vi på Fire and Ice, bara för att vi visste att det skulle inte komma några fler tillfällen att kunna göra det. Jag har sagt det innan, men jag säger det minsann igen: I LOVE BOSTON:) :P Underbara stad! Om ni får tillfälle till att åka hit, gör det! Staden kommer aldrig göra dig besviken:)



♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0