Where we go, we don't need roads and where we stop nobody knows.

Åkte och hämtade Nana and Papa på flygplatsen idag.. Massa klydd med deras flyg men till sist så kunde dom hoppa in i bilen:P Var grymt kul att se dom igen! Och hittade dit och tillbaka utan problem :) Lite komiskt att jag ska till Logan imorrn igen:P Jag och Logan Airport börjar bli vänner :) haha!

Nu är väskorna packade och klara inför imorrn! Kan ni fatta att jag packat ner allting i EN ryggsäck.. Men vilken plåga det varit:P haha! Jag kan bara inte packa lätt:P Men jag har varit tvungen nu, så med lite sura blickar från Leyro och himlande med ögonen fick jag till sist rätt på det:P Vi har även printat ut boarding passet för flyget imorrn så vi kan bara gå rätt till gaten utan att checka in på flygplatsen:) Känns skönt eftersom taxin hämtar upp oss  runt halv 5 imorrn bitti så jag vill behöva tänka så lite som möjligt då:P

Min mobil är med mig under helgen så hade faktiskt tänkt att uppdatera er lite under min helg. MEN jag ska inte säga för mycket; beror på tid, batteri och internet tillgångar:P Nu ska jag gå och lägga mig och sova för att ladda mina batterier. Sedan väntas äventyr:) Ha en bra helg nu allihopa :) Det ska iallafall jag ha ;)


Ungefär såhär exited är jag inför att åka till Florida :P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0