You’ll never enjoy your life living inside the box.

Varför är det att man inte kan titta på Extream Home Makeover utan att gråta floder? Jag har försökt i år att klara ett helt program utan att fälla en tår men jag misslyckas varje gång:P Så om någon lyckas, Let me know:P

Annars så är det exakt 17 månader idag sedan jag kom till USA. Jag har en månad kvar sedan har jag nått slutet. Mitt nya mål blev 6 månader till och jag är väldigt nära nu. Det är väldigt overkligt. Jag menar 17 månader?! :) Gaaalet :P

Snart är det äve dax att bege sig till Florida! Tidigt på fredag morgon lyfter planet för 4 intensiva dagar i Orlando och Miami! :D Ska bli underbart! Detta har jag väntat länge på! :)

♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Ralf

Ha det så otroligt roligt! (Men var rädd om dig)Love U and Miss U och så syns vi snart!!!! :-)

2011-10-04 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0