Our hearts beat as one.

Fy tusan vilken bra helg jag har haft!! :) :) Igår började jag dagen med att ta Doriane till Nikos, jag menar vad annars? :P Leyro mötte upp oss och vi körde vidare till Stop and Shop för lite inhandling. Stackars Doriane hade det inte lätt bland alla amerikanska varorna, jag kommer ju ihåg hur sjukt förvirrad jag var i början och kanske fortfarande är:P hehe! Vi åkte vidare hem till mig, färgade hår, fixade till oss i godan ro. Efter MYCKET trassel med hur vi skulle ta oss till Gils Halloween fest blev det jag som körde. Väl framme i Malden snöade det och det låg till och med snö på backen!!! För tre veckor sedan kunde folk hänga på stranden och nu snö... Men men, snö eller ingen snö, festa skulle det göras :)

Och gosh vilken kväll! Mycket skratt, folk, dans och massa roligt långt in på natten. Inte förrän 6 på morgonen somnade vi alla gott! :P Lyckat med andra ord :) När vi sedan vaknade efter några timmars sömn bjöd Gil på frukost och därefter åkte vi vidare till häxstaden Salem. Var där förra året och det är bara något man inte får missa! Salem är en sjukt mysig stad och trots att det var kallt så gjorde det ingenting:P Jag och Leyro lyckades få en gratis framtids/personlighets spåsak:P Vad det nu än heter så var det ju verkligen.. annorlunda:P När vi sedan var tillräckligt frusna, trötta och hungriga körde vi hemåt igen. Doriane blev avsläppt hemma och jag och Leyro åkte och käkade middag tillsammans. En toppen dag med andra ord :)

Min fot är svullen och gör ont efter igår och jag borde egentligen ligga och sova nu då en fullproppad vecka väntar runt hörnet. Så hoppar väl i sängen nu. Blir med ett leenede på läpparna eftersom jag gillar läget just för tillfället! :)


Gil och Camilla :)




Dans, dans, dans!


Flickorna samlade plus Paulo som också ville vara med lite på hörnan:P Jag, Leyro och Anna gjorde det enkelt för oss och kom som Cowgirls:P


Gil, Camilla, Leyro, Esteban och Kim :)


Pang pang!


Mike som the terminator och Neal som en gravid nunna:P


Doriane och Paula


Happy Birthday Gil! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0