My back to a closed door and my eyes to the seasons.

Då sitter jag här. Sista kvällen ensam i min lägenhet.. Jag trodde aldrig denna dagen skulle komma. Imorrn kommer den nya Au Pairen. Men jag har allting under kontroll. Jag har bara lite finputsning kvar på städningen och bädda rent i sängen sen är allting annat klart. Jag har 3 stora väskor, 2 handbagage väskor, en sportväska och två handväskor packade. Haha.. Nåja. Får rensa ut resten sen hos Leyro:P

Åkte och köpte glass med ungarna idag efter skolan. Det uppskattades trots att regnet öste och jag höll på att frysa ihjäl:P När vi sen kom hem igen fick jag ett avskedsbrev av tvillingpojken.. Jag har fortfarande inte helt läst brevet då jag bara inte kunde med honom ståendes brevid mig.. Så lusläste bara lite och trots det så fick jag kämpa för att inte gråta en skvätt. Men det var många fina ord :)

Hur det nu än är så känns det ganska bra att lämna över jobbet till någon annan. Det är okej. Jag har fått många underbara stunder med ungarna, jag har kämpat, jag har skrattar och ibland nästan gråtit:) Dom har gett mig mycket, mycket mer än vad dom själva vet om. Jag har till och med fått ett halvår längre med dom är vad jag hade räknat med. Det halvåret fick mig att komma dom ännu närmare, så jag ångrar ingenting. Förhoppningsvis har jag satt mina spår hos dom också, så som dom satt spår hos mig :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, tända lite ljus och krypa upp i min soffa för att kolla på Grey's Anatomi. Senare ska jag krypa ner i min säng, för sista gången. Jag kommer sova gott i natt tror jag :)


Min säng :) :P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0