If you want the rainbow, you have to put up with the rain.

Det är lördagkväll men här sitter jag uppe i huset och passar ungarna när dom sover. Mina värdföräldrar är ute på äventyr och jag antar att dom kommer vara borta hela kvällen. Lite surt att behöva jobba en lördag, men jag fick ju faktiskt extra ledigt förra veckan, så jag ska inte klaga :)

Något jag däremot KAN klaga på är min kamera.. Jag har typ två månader kvar i landet men nu, NU har den minsann gått sönder! Den kunde inte vänta några veckor med det..? Gick in på en kameraaffär idag och en gubbe tittade på den. Om jag ska lämna in den kommer jag för det första inte få tillbaka den förrän typ i januari och för det andra skulle det kosta skjortan.. Just my luck. Precis vad jag behövde nu. Jag vet att jag kanske inte ska svära på min blogg men seriöst här kommer det.. Fan!!!... Nu får jag helt enkelt vara utan kamera eller se om jag kan hitta någon billig.. Värt att tänka på.

Sådär ja. Då har jag avreagerat mig lite över min kamera. :P Ska nog slå på tven nu en stund och se vad den har att erbjuda. 800 kanaler så något borde jag kunna hitta:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0