Things they change my friend.

Igår var det Viktors födelsedag men eftersom han faktiskt inte kunde fira med oss, fick vi fira lite för honom :) Så på kvällen åkte jag, Leyro och Anna till Beerworks. Vi käkade det Viktor alltid käkade där, drack en öl som han alltid drack där:P Efter ett tag kom Neal och Mike dit för att göra oss lite sällskap. Vi åkte sedan från Beerworks till Bucks där vi mötte upp Chris och Dougy. Fullt hus på Bucks igår! Och stämningen var på topp! :) När Bucks stängde stod vi utanför lääänge. Snackade och skrattade typ så mycket så jag nästan fick andnöd:P hehe.

Vi hade bestämt oss för att jag skulle sova hemma hos Leyro så vi kom intrippande hemma hos henne tidigt på morgonen:P Fördelen när vi har pyjamasparty hos mig är väl att det aldrig är någon som kommer in till oss och väcker oss:P Men i morse kom Lilly, Leyros ena värdbarn och Leyros värdmamma Linda och förde liv:P Leyro tyckte mest det var irriterande. Jag o andra sidan ville först slänga en kudde på dom, men sedan tyckte jag det var ganska kul. Kändes nästan som hemma:P

Vi har spenderat dagen åt att vara extremt trötta:P Snackade lite med familjen och jag fick till och med lite kvalitetstid med Nero, Leyros hund:P Nu på kvällen körde Leyro hem mig och jag tror nog att jag kommer stanna här även ikväll:P


My Girls :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0