There's no need to complicate 'cause our time is short.

Var uppe tidigt idag, klockan 6 för att vara extakt! Bara så jag kunde få prata en liten sväng med Tackan Bäson :) Bra sätt att vakna upp på vill jag meddela :) Efter det fortsatte min skypning litegrann då Ronja även ringde mig! Var längesen jag pratade med henne! Och jag säger ju det. För att bara ha träffat varandra 3 gånger (på training school i NY, i Washington och i NYC) så kan man ju tro att vi känt varandra föralltid! Hon är ett bra bevis på att jag verkligen träffat bra folk här under min tid i USA! Det kändes som det var igår vi träffades! Men för att ha träffat varandra såpass lite som vi gjort har vi HUR mycket minnen som helst:) Roligt värre :)

Efter att ha pratat med även mamma så påbörjade jag min dag med alla sysslor som skulle göras, njöt av det fina vädret, åkte till bibblan och till sist åkte och hämtade ungarna. Kul det där att vädret fick från strålande solsken till regn lagom tills att lillen skulle ha fotbollsträning. Så där stod vi i regnet, jippy:P haha!

Nu efter jobb mötte jag upp Leyro på Panera för att fixa det SISTA innan helgen! Allting är i princip betalat förutom Disney World som vi ska köpa på plats. Känns bra! Har även gått igenom resan bit för bit, kontrollfreakar som vi båda är! Vi har försökt få en översigt över hur Miami ser ut allt för att undvika att gå vilse:P Så nu är vi good to go! Wohoo :)

Fick även reda på idag att den nya Au Pairen anländer den 28 Oktober. När jag berättade det för Leyro trodde hon jag menade nästa månad. Men nä, vi är inne i Oktober nu så det dröjer inte länge.. Hon gav mig en kram och höll på att börja gråta. Men jag sa till henne att även fast tiden här börjar bli knapp har vi inte tid till att fälla en tår för mycket! :) Jag trodde att jag själv skulle hyperventilera, men jag känner mig lugn. Än sålänge:P Mohahha! :P


Jag, Hannah och Ronja i NYC! Om någon undrar vad vi gör så leker vi älgar. Älgar - Sverige, get it? haha:P

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0