Sometimes you have to get knocked down lower than you've ever been. So that you can grow taller than you ever were.

Jaha, då har många hus här i South Shore pyntat inför Halloween, inklusive mitt eget hus. Kändes kontsigt att komma ut och se huset pyntat på samma sätt som det såg ut förra året. Det får mig att inse att jag faktiskt varit här så pass länge som jag har. Under mitt första år här i USA memorerade jag så mycket som det bara gick. För det var ju faktiskt bara menat att jag skulle vara här i ett år. Så det känns lite konsigt. Det som känns ännu konstigare är dock att affärerna nu börjat sälja julsaker.. One thing in the time, maybe?! haha. Jag hatar verkligen hur man bara kan gå in i en affär och känna chocken av att tiden går så himla fort. :P

Annars skulle jag bara vilja reda ut en sak för mina läsare. Jag vet att min förvirrning om att komma hem till Sverige kanske är lite svår att förstå. Just för att det är komplicerat. Men jag vill bara påpeka att jag ÄR glad över att komma hem. Jag inser att jag kanske inte alltid låter så himla exalterad över det, men det har bara med att göra med min situation. Jag tänker mer på allt jag ska lämna än det jag faktiskt kommer hem till. Men det ska också påpekas att jag har moments då det känns som 5000 fjärilar i magen. Tänk jag snart kommer att få träffa alla igen. Tänk att jag snart får komma hem.

Nog om det. Nu funderar jag på att hoppa in i duschen. Mycket liv uppe i huset ikväll. Det är tydligen en liten fest där uppe. Har nog aldrig sätt så många bilar utanför mitt hus förut som idag. Jag kunde ju inte ens parkera bilen där den ska stå:P Så jag undrar vad som försigår där uppe..



♦ Joey


Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Gomselomsan det känns förjävligt att de inte kan bjuda upp dig ??? Helt sjukt. Love yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

2011-10-03 @ 11:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0