Sometimes life hands you situations when all you can do is put one foot in front of the other and live moment to moment.


Jag och Leyro såg skräckfilmen Paranormal Activity 3 idag och jag måste säga, jag har sett alla filmer nu, men denna var värst. Det var en och en halv timme som man satt på nålar.. Haha helt sjukt..! Men jag gillar spänningen:P Så gillar ni skräckfilm så är den verkligen att rekommendera :)

Nu har jag även allting inför Halloween! Känns konstigt att vi har allting planerat. En fest att gå till, en plats att sova och kostymen redo.. Det är inte likt vårat liv här i USA då ingen kan planera:P Men det känns sjukt skönt att allting är klappat och klart :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0