So I face it with a smile, there is no need to cry.

Sov otroligt lite i natt så det var ett under att jag kom upp i tid för att släppa in rörmockaren vid 8 i morse:P Tur att han var en sån trevligt prick att man fick en bra början på dagen:P Har annars spenderat min dag med att rensat, rensat och åter rensat. Jag förstår inte hur jag ska få med mej alla mina saker hem till Sverige.. Jag vill ju ta med mig allt hem.. Så jag efterlyser ett flygplan som kommer och hämtar mig och alla mina grejer. Kan väl inte vara så svårt att få tag på? ;)

Eftermiddagen spenderade jag med ungarna och Autie Kelly. Tydligen hade ungarna varit rätt stökiga under dagen så jag tog över ungarna ett tag så hon fick en paus. När hon kom hem igen låg jag på ungarna på golvet och pysslade. Hon drog mig åt sidan och frågade hur sjutton jag fick ungarna så lugna... Haha mitt svar blev "Ja efter ett och ett halvt år så börjar jag få till det".. haha!

Nu på kvällen behövde jag bara en break från min röriga lägenhet så träffade Leyro en sväng. Nu är jag tillbaka igen och har rensat undan allting som jag avlastat på min säng. Resten får vänta tills imorrn. Nu ska jag hoppa in i duschen och slänga mig framför ett avsnitt av Grey's Anatomi. Det är jag värd :)


♦ Joey




Kommentarer
Postat av: Jenny Bodell

Hej!

Mitt namn är Jenny Bodell och jag går sista året på gymnasiet. Mitt projektarbete går ut på att jämföra 3 olika aupairförmedlingar. Så jag undrar om du skulle vilja svara på några frågor som jag har? Om du skulle kunna svara på några frågor kan du skicka ett mejl till [email protected] så skickar jag frågorna till din mejl.

Tack på förhand :)

2011-10-21 @ 15:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0