Sandra Skulstad

Idag blev det dax att vinka av Sandra då hon imorgon åker vidare till Västkusten och efter det hem till Sverige. Detta är något jag inte kan få in i mitt huvud.. Sandra är tjejen som blev Annas ersättare när Anna förlängde med en annan familj. Jag har sett henne genom hela hennes år och efter det att jag förlängde har vi pratat om hur få veckor det skiljer mellan det att hon åker hem och jag själv åker hem. Men allting har sin gång. Jag kan bara glädas av dom fina minnen vi har lyckats skapa oss på vägen och jag hoppas verkligen att våra vägar kommer korsas igen, hemma i Sverige eller ute i världen! Jag önskar henne all lycka och en underbar resa till västkusten!!


Ha det bra Sandra! Och ta hand om dej! See you soon again! :)

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0