It's the dream afraid of waking.

Så har jag då knappt två veckor på mig innan den nya Au Pairen kommer till familjen. Skrev en lista idag på saker jag måste hinna med innan dess. Och det är en del! Faktum är att jag egentligen borde sätta igång med allting redan nu. Men vet ni vad? Jag har ingen lust.. Jag vet inte vilken ände jag ska börja i eller hur jag ska lägga upp allting. Så jag har bestämt mig för att jag gjort nog idag. Jag gjorde listan och det får vara nog. Så det blir nya tag imorrn.

Något jag iallafall kan pusta ut om är att jag nu pratat ordentligt med min värdpappa och har fått klartecken på att jag får stanna kvar i lägenheten hela vägen fram tills jag ska till California om jag så behöver. Visst jag kommer ju dela den med den nya Au Pairen men jag behöver inte känna att jag måste ut ett visst datum. Jag kommer bo hemma hos Leyro och hennes familj min sista tid här i staterna så behöver ju ändå förflytta mina saker dit. Men nu kan jag mer planera hur allting ska gå till :) Skööönt :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0