If you ever truely let yourself go, you might fly.

Vaknade upp runt 9 i morse och det var sådär konstigt mörkt runtomkring mig. Jag har inte så många fönster nere hos mig men det lilla ljus dom släpper in lär man sig att tolka. Och jag visste att det var en mörk morgon jag vaknade upp till. När jag dessutom lyssnade kunde jag höra regnet vräka ner utanför mitt hus. Så jag tänkte nooo way att jag går upp nu:P Somnade därför om! Bra beslut där tycker jag allt:P

Nu har jag vinkat av min värdmamma som tillsammans med min värdpappa ska åka iväg i några dagar. Autie Kelly är påväg hit för att ta hand om ungarna så tills dess är jag bossen över dom små liven. Att Kelly är påväg innebär det för min del minimalt jobbande resten av veckan. Ganska så skönt med tanke på allting som jag behöver fixa. Dock kommer jag knappt ha någon bil alls. Kanske bra trots allt så jag får gjort det mesta nere hos mig. Sen kan jag ta resten av mina små tripper hit och dit nästa vecka.

Annars kan jag också påpeka att jag ibland kan vara lite smart! Jag har nämnligen lagt undan nästan alla mina mynt under min tid här i USA. Meningen har varit att jag på så vis skulle ta alla mina mynt och använda dom till min sista månad i staterna. Så igårkväll ordnade jag lite med det och kan då nu konstatera att jag har lite extra pengar vilket inte alls sitter fel :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0