Frankly my dear, I don't give a damn.

Tillbaka till verkligheten! Känns som jag varit borta i två veckor från ungarna! Men det har ju bara gått 4 dagar:P Vilket fall som helst så har tvillingflickan plus lillen hunnit bli lite halv krassliga. Så krassliga att dom efter skolan inte skulle åka till fotbillsträning som planerat. Men är det något fel på mig om jag säger att jag tycker det är lite mysigt när ungar är sjuka? Visst det är lite extra jobbigt att dom är lite små gnälliga. Men det är när dom är sjuka som man kan passa på att krama dom lite extra:P

Nana och Papa har gållt mig sällskap med ungarna! Fast mestadels har det gått ut på att jag suttit och berättat om min resa och dom om deras helg. Fick även en liten paus på eftermiddagen då det bara var tvillingflickan och Nana som blev kvar i huset och lillen låg och sov. Gick sedan upp för att väcka lillen och hittade Nana och tvillingflickan spela Guitar Hero. haha! Nana spelade för första gången och förstod väl lika med noll:P haha! Så det var underhållande:P

Jag vet att jag borde skriva om min Florida resa som jag lovat, men har kommit lite andra saker ivägen. Så jag tänker skjuta upp det tills imorrn då jag har lite mer tid. :P Hoppas ni kan förlåta mig:P

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0