Everything changes eventually that's just the way life is and you have no control over it.

Jag har insett att under 2 månader kommer jag åka 10 olika flyg.. 4 är redan avklarade så då återstår väl bara 6 till:P Just flygning är något jag verkligen fått mer vana till under min tid här i statera. Kan inte flygning i Sverige vara lika billigt som här??

Annars har min dag varit regnig och ganska tråkig. Ungarna åkte med Nana and Papa på bio så dom fick man inte se mycket av. Jag har tvättat, tvättat och tvättat. Ni vet gjort sådant som är så där jätteroligt(läs ironin) :) För första gången märker jag även av att vi börjar gå mot mörkare tider. Det var för mörkt i morse när klockan ringde och det blev mörkt alldeles för tidigt nu under kvällen. Så jag antar att hösten verkligen börjar visa sitt rätta jag. Kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt:P

Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och lyssnar på denna sången. Den har blivit lite av Bostons sång. I love Boston.



The weather doesn’t make this city, it’s the people
We’re livin’ proud so we shout it loud
And it feels so good

♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0