Even angels have their wicked schemes and you take that to new extremes.

Jag hade inte allt för stora förhoppningar när vi kom til bian igår och skulle se Footloose. Men jäklar vad bra den var, rekomenderar den starkt :) Efter filmen blev det som jag nämnde igår sleep over:) Najsit värre :)

Vaknade upp imorse över att en otålig Leyro ringer och vill åka till Nikos. Sagt och gjort. Där spenderade vi en lååång stund. Hade till och med ett tillfälle då jag fick tårar i ögonen men fick lite skäll för det:P  Och dom har så rätt så. Vi behöver inte börja bli blödiga än:P

Annars har tjejerna och jag åkt runt idag och försökt hittat en halloweendräkt. Vilket är lättare sagt än gjort. Vi åker alla tre hem snart och har inte plats till mera saker i våra väskor. Sen har vi ju det faktum att vi också inte vill lägga ut hur mycket pengar på en kostym som vi kanske bara kan använda en gång. Men jag tror vi fått till det nu:) Kommer inte bli lika avancerat som förra året, men bra kommer det att bli :)


Förra året var ju jag och Leyro Cool, Purple Grapes:P Vi satt ribban för detta året ganska högt:P haha

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0