Easy come, easy go.

Det är ju ett faktum att jag inte träffar på så många svenskar här i USA. Det finns en hel del, jag har bara tagit lite avstånd. Jag kommer ju se svenskar så det räcker att bli över när jag kommer hem:P Jag vet att jag har nämnt det innan, men jag och Anna pratar ju inte alls svenska med varandra:P Därför kändes det lite halv konstigt men ändå väldigt trevligt att möta upp Sandra och Maja idag på Panera och sitta och prata på svenska:P Sist jag gjorde det face to face var 4th of july! Och det var ju ett tag sen! :P

Jag, Sandra och Anna har ju konstaterat för länge sen att vi skulle åka hem ungefär samtidigt. Men varför känns det så himla overkligt när Sandra berättar att hennes familjs nya Au Pair kommer på fredag?? Det betyder att ganska så snart är även min tid här över och det går bara inte att få in i min lilla hjärna. Jag känner mig helt tom för tillfället. Bara för att jag inte förstår det! :P Men idag fick jag iallafall rensa ut lite av mina tankar till Sandra som även hon sitter i samma sits som jag själv gör:P Så det kändes ju lite skönt :)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen innan jag sedan hoppar vidare i säng:) Hopp, hopp!

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0