Always keep smiling, sometimes it's the only thing that keeps you going.

Åkte iväg på mitt sista Au Pair möte nu under kvällen. Det kryllade fullt av nya Au Pairer men jag kom mest dit för att säga hejdå till min LCC. Hon började som LCC samtidigt som jag kom hit därför blev jag hennes första Au Pair som hon tog emot. Hennes första Au Pair möte var även mitt första så kanske är det därför det alltid funnits ett speciellt band mellan oss. När jag träffade henne nu ikväll stod hon med tårar i ögonen och berättade hur mycket hon kommer att sakna mig.. It breaks my heart a little.. Ett fint hej då vid bilen och sedan skildes våra vägar. Nu börjas det... Alla dessa förbannande Hej dån. Bye Tammi, thanks for everything! 

Okej, till något helt annat. Vädret! Nu är hösten här kan jag ju meddela. Ingen mer värme, nä nu väntas det istället snö på torsdag. Här går det undan i svängarna!! :P 



What day is it? And in what month?
This clock never seemed so alive


♦ Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0