What goes around comes around.

Klockan är sex på morgonen och jag har inte ens gått och lagt mig än... Har suttit uppe hela natten med tjejerna som fortfarande jobbar med sitt grupparbete. Ena tjejen somnade runt ett så sedan dess har jag varit deras back up. Tror ni jag får något betyg för det?:P Imorgon eller rättare sagt idag är det Thanksgivning och det ska firas hemma hos Leyros värdmammas syster. Jag tror det börjar bli dags att gå och sova lite så vi åtmindstonde kan vara levade under middagen:P

Annars hämtade jag upp min nya data idag! :) Det roliga är att när vi kom till Best Buy så är det redan folk som TÄLTAR utanför affären inför imorgon natt då det stora rean börjar här aka Black Friday! Och dom har varit där sedan i går.. bara för en TV.. Nä jag tror folk får betala mig för att göra sånt:P hehe! Men ni kan ju ana er hur galen folk blir natten efter Thanksgivning när alla Amerikanare är så mätta att dom håller på att dö, men sedan utan att sova går ut på årets störta rea:P Vi får väl se hur mycket jag vill blanda mig med den:P

Nä nu början solen stiga upp så jag borde sova nu.. Sov gott alla! :)

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0