Nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard.

Vilken underbar helg jag har haft! Jag trodde där ett tag att det var en förbannelse över denna helgen, men som tur var så visade det sig att jag hade fel! :) Igår var vi inne i Boston. Åh vad jag älskar Boston. Mitt andra hem. Och det bästa med allt var att vädret var UNDERBART! Gick runt utan jacka och bara njöt! Kan inte förstå att det är i slutet på november! Men jag klagar då inte :)

Igårkväll hade vi en liten avskedsfest. Trots att det blev en hel del hejdån så blev det en sjukt bra fest! Allt jag ville var att vi skulle festa som alla andra gånger vi festat. Inga tårar, bara en massa skratt. Och precis så blev det! Jag vet att allting har sitt slut. Och jag har accepterat det. Men jag kan inte uttrycka med ord hur underbara alla männsikor som jag träffat här är! Jag har verkligen haft tur! Älskar dom högt! ♥ Att lämna dom bakom mig är svårt, men jag har alla upplevelser i min bakficka. Alla har rört mig ända in i själen och det kommer aldrig att ändras.


Bestie!


spelar lite kort :)


Johnny, jag och Leyro!


Eder, Lizbeth, hugo, Leyro, jag och Ronnie


Grapys forever!


Hugo och lilla jag!


Spelade flipping cups! :)


I love youuu! ♥

♦ Joey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0